sobota, 10 września 2016

Nuttela dla juniorów i mecz gwiazd

Wiadomość dnia:

JESTEŚMY MISTRZAMI EUROPY JUNIORÓW!

Gratuluje chłopaki, co prawda mecz oglądałam kątem oka, ale mogę stwierdzić, że należy wam się duży słoik nutteli.
Albo i nawet roczny zapas.


Wybiera się ktoś może na mecz gwiazd do Katowic? Mnie się udało wyciągnąć kochaną rodzinkę i jutro nawiedzę Spodek. Z tej okazji przygotowałam nawet specjalną koszulkę:

 


Z chęcią się z kimś spotkam, jeśli tylko będzie taka okazja. Kręcić się będę zapewne w okolicach Stephana Antigi, więc tam mnie szukajcie. Na jego autograf poluję od trzech meczów i ZAWSZE kiedy go spotykam on idzie drugą stroną barierek.
Tym razem szanownemu Stephanowi nie odpuszczę.
To co? Kogo zobaczę na tej jakże wyjątkowej imprezie?
Źródło

Krótko, ale weny na coś dłuższego brak.
Oyasumi!

2 komentarze:

  1. Niestety nie będę na meczu gwiazd. Ale tobie życzę świetnej zabawy i oczywiście autografu Stwphana. :D
    Jeżeli chodzi o naszych juniorów, to według mnie należy im się dożywotni zapas Nutelli, albo... tona żelków (ja zazwyczaj wszystko przeliczam nz żelki) :D
    Jeszcze raz życzę świetnej zabawy, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję spotkać się z Tobą na meczu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę nie zapytać, jak tam mecz gwiazd? :)
    Mi osobiście bardzo się podobał, mimo że oglądałam go tylko przed telewizorem. ;)
    A Tobie się podobało? Jak atmosfera w Spodku? I przede wszystkim, zdobyłaś autograf Antigi? :D

    OdpowiedzUsuń